کاش...

دلم برای سر به هوا بودن تنگ است... 

چه مسخره بازاریست این زندگی ، که از تو هر انتظاری می رود جز اینکه خودت باشی... 

دلم میخواهد یک روز که طول و عرضش به اندازه ی ماهها باشد برای خودم...برای خودت...برای خودمان آنقدر زندگی کنیم که چشم هایی که نمی توانند ببینند بترکد...من آدم ِ برای دیگران بودن نیستم...آدم ِحرف و حدیث...آدم ِ اینکه مزاق فلانی چه چیزی را می پسندد و دماغ بهمانی از این و آن کار گندیده میشود...آدم ِ روزمرگی...آدم ِتلفن...آدم ِ اینها نیستم...آدم ِ آنها هم نمیشوم! 

من یک روزگاری برای خودم آدمی بودم! استفراغم میگرد از اینکه بخواهم چگونه قدم برداشتنم را برای کسی-کسانی بنویسم...توضیح بدهم...من دخترک حواس پرت خودم را می خواهم که بابا بهش می گفت ملا لغتی! و  حالا باید بترسد از اینکه دهانش باز می شود نرنجد فلانی و نگیرد دل آن یکی...به درک! حالم از این همه رابطه های موازی به هم می خورد که فقط وقتهای منفعت متقاطع می شوند!  

من آدم ِ شناختم! و از اینکه بشناسم بیشتر ، حالم به هم می خورد ...  

دلم تنگ شده...برای اینکه نمی توانم فردا را پیش بینی کنم...هوای فردا سرد است یا گرم؟ باران قرار است ببارد یا نه؟ به من چه؟ وقتی هیچ وقت چتری نداشته ام... 

کاش می شد...دلم خیلی « کاش » ها می خواهد... 

دندانم درد میکند...کاش میشد بعضی دندانها را کشید!! 

نظرات 7 + ارسال نظر
گل پرپرشده یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 http://golemanavvalbod.blogsky.com

کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ
کار ما شاید این است
که در افسون گل سرخ شناور باشیم.
لبت خندان ودلت شاد

دختر یخی یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 http://icegirly.blosky.com

درد من روزگاریست که خود را در ان جا گذاشتم
منم باهات هم دردم ؛ دندون و می گم منم دندونم درد می کنه

فاطمه اختصاری یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:09 http://havakesh3.persianblog.ir

سلام
دعوتید به صرف یک بحث فمینیستی و سیب زمینی:
بعد از 9 ماه
با یک شعر جدید و کلی خبر و مطلب
«فاطمه اختصاری» به روز کرد

خبر چاپ کتابم:
«یک بحث فمینیستی قبل از پختن سیب زمینی ها»
و قرار دیدارمان
در نمایشگاه کتاب امسال:
. . . . انتشارات «سخن گستر»

خبر کامل چاپ کتاب چند تن از مطرح ترین شاعران جوان:
دکتر سید مهدی موسوی/ وحید نجفی/ الهام میزبان
محمد حسینی مقدم/ محمد ارثی زاد
شهرام میرزایی/ مینا ارشدی

راستی
طرح جلد کتاب را هم حتما در وبلاگ ببینید!
و کلی مطلب از همه جا و هیچ جا...
از الان منتطر دیدارتان در نمایشگاه هستم
نه برای فروختن کتاب
برای حرف زدن و ادبیات
برای شعر...

منتظرم...

نیره دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:38 http://salimi.blogfa.com

کهنه نقاب زندگی تا شب رو صورت های ماست
گریه های پشت نقاب مثل همیشه بی صداست...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:08

چه طوفانیه اینجا ... کاملا می فهمم چی می گی عزیزم ... کاملا می فهمم ...
دیروز رفته بودم اداره اجرای اسناد میدون فاطمی .. یه دختره بود اونجا کپی خودت ... اتفاقا وکیلم بود ... واقعا یه لحظه فکر کردم خودتی !

رباعی معاصر شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:45 http://hosseingolchin.blogfa.com

سلام
به خوانش رباعی دعوتید

مسیح یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 http://ashkeghazal.blogfa.com

سلام

تا شب چشم تو در بیشه ی رویا رویید.....

با غزلی به روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد